Informatie & Zelf regelen
Dank u wel voor het gebruik van Informatie & Zelf regelen. Wat fijn dat u heeft gekozen voor deze optie. Hier heeft u de mogelijkheid om uw vragen te stellen of opmerkingen te plaatsen waarna wij ons best gaan doen deze binnen enkele werkdagen te behandelen en u daarvan op de hoogte te stellen. Het grote voordeel hiervan is dat wij uw verzoek compleet ontvangen, zodat wij deze op de juiste manier voor u kunnen verwerken.
Financiële vragen
Ik wil mijn VvE bijdrage automatisch laten incasseren
Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen
Over een ontvangen betalingsherinnering
Ik wil mijn opgave reservefonds ontvangen
Ik wil mijn VvE bijdrage NIET meer automatisch laten incasseren
Over mijn ontvangen stookkosten afrekening
Ik wil graag mijn voorschot stookkosten aanpassen
Ik wil een betalingsregeling aanvragen
Beheer vragen
Ik wil mijn inlogcodes ontvangen van het online portaal
Ik heb een klacht over de schoonmaak
Ik wil graag de notulen ontvangen
Ik wil graag een naamplaatje aanvragen
Ik wil graag een sleutel aanvragen voor de algemene toegangsdeur
Ik wil graag een afstandsbediening voor de garagedeur aanvragen
Ik wil graag een aanvraag parkeervergunning indienen
Ik wil mijn appartement gaan verhuren
Ik wil een verhuurmelding doorgeven
Algemene vragen
Ik wil graag een offerte aanvragen
Welke dienstverlening kan Twinss leveren?
Waar kan ik bij Twinss terecht om een compliment te geven over hun dienst verlening?
Hoe word ik lid van een Vereniging van Eigenaren?
Wat is een akte van splitsing?
Wat is een huishoudelijk reglement?
Waar kan o.a. de vergadering van de Vereniging van Eigenaren besluiten over nemen?
Wanneer zijn besluiten van de vergadering van de Vereniging van Eigenaren rechtsgeldig?
Waar kan ik bij Twinss VvE beheer terecht met mijn opmerking over het beheer?