Werken bij Twinss

Leuk he!

Twinss VvE beheer beheert al meer dan 15 jaar verenigingen van eigenaars en samen met onze fantastische medewerkers wordt er elke dag hard gewerkt om onze klanten blij te maken. Dagelijks zorgen we ervoor dat onze klanten alle aandacht krijgen die zij verdienen en dan doen met elkaar. Sinds 2019 heeft Twinss er voor gekozen om met beheerteam ’s te gaan werken om te zorgen dat de klanten alle tijden hun vraag wordt beantwoord. Daarnaast heeft het team gezamenlijk de verantwoording over de beheerde klanten en dat de medewerkers in het team elkaar helpen om te zorgen dat de klant tevreden blijft. Binnen de beheerteam ’s heerst er prettige sfeer en er is altijd tijd voor een gezellige praatje, een kopje koffie of een kopje thee.

Bij Twinss zijn ze gek op leuke uitjes en zodra dit weer kan dan staan wij weer vooraan om het nog gezelliger te maken. Wij begrijpen na het lezen van deze tekst, dat er niets meer in de weg staat om direct aan de slag te gaan om te solliciteren..

Wij zien graag de motivatie waarom u graag bij Twinss wil werken tegemoet.

Openstaande vacatures

 

Financieel administratief medewerker (M/V) – Rotterdam

Twinss VvE beheer groeit en om onze kwaliteit als SKW-gecertificeerde beheerder van ruim 300 VvE’s hoog te houden, hebben we nieuwe professionals nodig. Samen staan we sterk: weet jij met zeer nauwkeurige werkwijze betrouwbare kloppende administraties te realiseren voor de Verenigingen van Eigenaren (VvE) die in ons beheer zijn?

Over ons

Twinss VvE beheer beheert al meer dan 17 jaar VvE’s in Nederland. Met name in Zuid- en Noord-Holland. Bij ons ontstaan er goede samenwerkingen tussen besturen en de aan de VvE-gekoppelde vaste VvE-beheerder. Wij willen VvE’s ontzorgen die bij ons in beheer zijn, zodat zij optimaal woonplezier beleven in hun appartement en de gezamenlijke woonomgeving. En daar hebben we jou bij nodig!

De wereld van VvE beheer: aan de slag als Financieel administratief medewerker

Als financieel administratief medewerker ben je onderdeel van het financiële team en medeverantwoordelijk voor het voeren van ongeveer 300 administraties. Jouw doel? Onze administraties dagelijks bijgewerkt en gecontroleerd te hebben en houden, zodat onze VvE’s kunnen rekenen op dagelijks bijgewerkte administraties. Je bent zelf het controlepunt: constateert verschillen, lost deze direct op en zorgt mede voor de dagelijkse verwerking op vele onderdelen van de administratie. We gooien je niet in het diepe; je combineert jouw eigen ervaring en kennis met een korte inwerkperiode om ons bedrijf en werkprocedures te leren kennen. Maar beschikt al wel over diepgaande inhoudelijke kennis van VvE administraties.

Jouw succes wordt o.a. bepaald door het:

  • Dagelijks bijgewerkte en sluitende administraties;
  • Verantwoorde en zoveel mogelijk gladde tussenrekeningen;
  • Bijgewerkte crediteurenkaarten en tijdige betalingen;
  • Voorbereidingen en opmaak van jaarrekeningen;
  • Gaat voor: voorkomen is beter dan genezen;
  • Kortom een administratie die zich kenmerkt door het cijfer 10!

Ben jij de nauwkeurige persoonlijkheid die wij zoeken?

Jij bent zelfstandig en gestructureerd en zet je actief in: “hands on” mentaliteit is op je lijf geschreven. Je bent daarnaast in staat om samen met het team de taken en verantwoordelijkheden te delen. In overleg kom je tot goede afspraken. Je beschikt over passie en enthousiasme om een mooi product af te leveren. Jij kent de hoogtij dagen in administratie land en zorgt dat je dan ook nauwkeurigheid betracht en optimale inzetbaarheid pleegt om tot resultaten te komen. Strakke deadlines zie jij als een uitdaging die je met beide handen aangrijpt.

Wat zien we graag van jou:

  • We zien graag dat je klant- en servicegericht bent;
  • Snel kunt schakelen tussen verschillende gesprekspartners.
  • Je kan goed luisteren en het nut en de noodzaak van vaste werkwijzen goed vertalen naar de besturen van de in ons beheer zijnde VvE’s.
  • Je bent accuraat, nauwkeurig, secuur zijn jouw absolute kernwaarden, zonder dat dit ten koste gaat van je werksnelheid, omdat het je gewoon eigen is.

Onze ideale financieel medewerker (m/v) heeft de onderstaande ervaringen en competenties:

  • Beschikt minimaal over een MBO diploma bedrijfsadministraties;
  • Is bekend met debiteurenbewaking, crediteuren controles, boekt inkoopfacturen en werkt dagboeken bij. Kortom heeft plezier in de werkzaamheden die bijdragen aan nauwkeurige administraties;
  • Goede communicatieve eigenschappen (in woord en geschrift);
  • Klantgerichte en spontane instelling;
  • Cijfermatig inzicht en accuraat ingesteld;
  • Heeft kennis van Outlook, Excel, Word.

Dit betekent werken bij Twinss VvE beheer:

De afgelopen jaren hebben we een mooi professioneel team aan collega’s verzameld, die samen zorgen voor kwaliteit, structuur en continuïteit. We creëren niet alleen mogelijkheden voor onze klanten, maar ook voor onze eigen mensen. Daarom streven we naar langdurige arbeidsverhoudingen; we stimuleren graag jouw persoonlijke groei en ontwikkeling.

Ons aanbod:

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Regelmatig klankbordsessies en overleggen;
  • Gezellige en enthousiaste collega’s met passie voor het vak. Met elkaar vormen jullie tenslotte de sleutel tot succes!;
  • Ruimte voor ontwikkeling;
  • Regelmatige borrels en bedrijfsuitjes met onze actieve feestcommissie;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open;
  • We zijn een platte organisatie. Zo kun je gewoon een drankje drinken met de baas.

Vul jij ons team aan?

Direct aan de slag en jouw bijdrage leveren aan onze organisatie? Daag ons uit: laat ons weten wat jij aan ons team toevoegt door je cv en motivatie te mailen naar dennis@twinss.nl. Wij nodigen je graag uit voor een gesprek.

Twinss VvE beheer groeit en om onze kwaliteit als SKW-gecertificeerde beheerder van ruim 275 VvE’s hoog te houden, hebben we nieuwe professionals nodig. Samen staan we sterk: weet jij mooie resultaten te verkrijgen voor de VvE’s die in ons beheer zijn?

De wereld van VvE beheer: aan de slag als Vastgoedmanager

Als VvE Beheerder ben je samen met je beheerteam geheel verantwoordelijk voor de VvE-portefeuille. Jouw doel? Onze service en kwaliteit hoog houden, zodat jouw VvE’s optimaal worden ondersteund. Je bent zelf het controlepunt, maar wordt hierbij wel begeleid door onze backoffice, notulist en financiële en technische specialisten. We gooien je niet in het diepe; je combineert jouw eigen ervaring en kennis met een korte inwerkperiode om ons bedrijf en werkprocedures te leren kennen.

Jouw succes wordt bepaald door het:

-Managen van je eigen klantenbestand, in samenwerking met je beheerteam en met de hulp van onze financiële en technische specialisten.

-Voorbereiden en begeleiden van onderhoudswerkzaamheden, in samenwerking met de bouwkundige en diverse onderhoudsbedrijven.

-Op touw zetten van (avond)ledenvergaderingen die je ook bijwoont en veelal voorzit.

-Onderhouden van contacten met o.a. leden, leveranciers en onderhoudsbedrijven.

Ben jij de sterke persoonlijkheid die wij zoeken?

Werken bij ons betekent flexibel werken; geen standaard werktijden, maar initiatief nemen om aanwezig te zijn bij avondvergaderingen. Jij bent zelfstandig en gestructureerd, en zet je actief in om projecten te organiseren en coördineren. Strakke deadlines zie jij als een uitdaging die je met beide handen grijpt. We zien graag dat je klant- en servicegericht bent en snel kunt schakelen tussen verschillende gesprekspartners. Met jouw goede communicatie skills en overtuigingskracht is dat geen probleem.

Onze ideale beheerder:

beschikt over een afgerond MBO-diploma en/of enige andere vastgoed gerelateerde opleiding;

– ervaring niet noodzakelijk

-heeft kennis van Outlook, Excel, Word en PowerPoint;

-is voorzien van een rijbewijs B

Ons aanbod:

De afgelopen jaren hebben we een mooi professioneel team aan collega’s verzameld, die samen zorgen voor kwaliteit, structuur en continuïteit. We creëren niet alleen mogelijkheden voor onze klanten, maar ook voor onze eigen mensen. Daarom streven we naar langdurige arbeidsverhoudingen; we stimuleren graag jouw persoonlijke groei en ontwikkeling.

-Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een laptop van de zaak en dinerkostenvergoeding

-Vakinhoudelijke trainingen en opleidingen om je kennis te vergroten

-Regelmatig klankbordsessies en overleggen

-Gezellige en enthousiaste collega’s met passie voor het vak. Met elkaar vormen jullie tenslotte de sleutel tot succes!

-Regelmatige borrels en weekendjes weg met onze actieve feestcommissie

Vul ons team aan:

Twinss VvE beheer beheert al meer dan 15 jaar VvE’s in Nederland, met name in Zuid- en Noord-Holland. Bij ons ontstaan er goede samenwerkingen tussen besturen en de aan de VvE-gekoppelde vaste VvE-beheerder. Wij willen VvE’s ontzorgen die bij ons in beheer zijn, zodat zij optimaal woonplezier beleven in hun appartement en de gezamenlijke woonomgeving. En daar hebben we jou bij nodig.

Over ons:

Direct aan de slag en jouw eigen VvE-portefeuille beheren? Daag ons uit: laat ons weten wat jij aan ons team toevoegt door je cv en motivatie toe te sturen. Wij nodigen je graag uit voor een gesprek.

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Een leuke werksfeer
  • Pensioenregeling
  • Vakantiegeld

Thuiswerken

  • Ja

Ben je enthousiast geworden dan nodigen we je graag uit voor een kopje koffie en bel

voor een afspraak met Robin Reedijk 06 38296785

Soort dienstverband: Fulltime

Wegens uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar:

Een doortastende en enthousiaste fulltime (24-40 uur) serviceteam medewerker,

voor ons kantoor in Berkel en Rodenrijs.

Als servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de eigenaren van de door ons beheerde VvE’s, als het gaat om reparatie verzoeken, storingsmeldingen, overdrachten en ander administratieve handelingen. Je bent een echte administratieve duizendpoot en kunt met meerdere dingen tegelijk bezig zijn.

Samen met je beheerteam bedien jij een vaste portefeuille.

Door je klantgerichte, doortastende vragen weet jij efficiënt invulling te geven aan deze belangrijke dienstverlenende afdeling.

De functie kent o.a. de volgende taken:

  • Eerste aanspreekpunt voor de leden van de VvE
  • Vertalen van wensen van de eigenaren van de VvE naar onze organisatie
  • Onderhouden van contacten met externe partijen, zoals leveranciers en onderhoudsbedrijven
  • Administreren van reparatieverzoeken
  • Controle en verwerken van inkoopfacturen
  • Het voeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Het in opdracht geven van reparatieverzoeken en storingsmeldingen
  • Het proactief bewaken van de voortgang van de reparatie en storing werkzaamheden
  • Het communiceren met eigenaren aangaande de voortgang van de reparatie en storing werkzaamheden
  • Diverse administratieve werkzaamheden, w.o.. het verwerken van overdrachten
  • Je handelt en bewaakt conform de SKW norm.

Functie-eisen:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding
  • Basiskennis van onderhoudswerkzaamheden is een pre(service, reparatie aan bouwkundige onderdelen van een woning)
  • Goede communicatieve vaardingheden, waarbij je goed kunt schakelen tussen de verschillende niveau’s.
  • Oplossingsgericht
  • Goede administratieve vaardigheden
  • Een team speler

Heb jij een hulpvaardige instelling, overtuigingskracht, positieve instelling en kun jij goed prioriteiten stellen? Dan ben jij wellicht onze nieuwe collega.

Ons aanbod:

· Een zeer gewaardeerde plek binnen ons team

· Een informeel en gezellig team aan collega’s

· Een salaris passend bij je kennis en kunde

· Een fijne werkplek

· Leer en doorgroei mogelijkheden

· Jaarlijkse diverse bedrijf uitjes

Bedrijfsprofiel

Twinss VvE beheer

Twinss VvE beheer is een SKW gecertificeerde VvE beheerder, die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Ontwikkelen en verbeteren is onze dagelijkse motivatie.

Inmiddels beheren wij ruim 300 VvE met een team aan enthousiaste professionals.

Ons team kenmerkt zich door een open, gezellige, informele en prettige werkhouding. We houden van aanpakken, maar ook zeker van een dolletje! Onze collega’s zijn deskundig, flexibel en innovatief.

Ben jij hier de gewenste aanvulling op?

Thuiswerken

  • Ja

Ben je enthousiast geworden dan nodigen we je graag uit voor een kopje koffie en bel

voor een afspraak met Robin Reedijk 06 38296785

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Onbepaalde tijd