verenigen-van-belangen

Administratief beheer VvE

Wij gaan voor een 10

Administratief beheer VvE

Het administratief beheer van een VvE kan erg tijdrovend zijn. Is het voor het bestuur te tijdrovend of ingewikkeld om dit zelf uit te voeren? Twinss VvE Beheer verzorgt graag op zeer kundige wijze het administratief beheer voor uw VvE.

Professioneel administratief VvE beheer

Twinss VvE Beheer verzorgt al meer dan 10 jaar de administraties van VvE’s. Wij werken continu aan het optimaliseren van onze processen om de VvE administratie perfect te kunnen verzorgen. Dat gebeurt op drie manieren:
• Met onze toegewijde beheerteams, die bestaan uit minimaal twee VvE beheerders, een administratief VvE beheerder en een financieel beheerder.
• Met de speciale VvE administratiesoftware van Twinq.
• Met de jaarlijkse audit gekoppeld aan onze SKW-certificering.

Op deze manier leveren wij altijd gekwalificeerde VvE administraties, die voldoen aan de wettelijke kaders van professioneel VvE beheer.

Twinq software speciaal voor VvE beheer

De basis van de administraties van de vereniging van eigenaren wordt geleverd door Twinq. Deze software zorgt ervoor dat u de administratie van uw VvE 24 uur per dag, 7 dagen in de week kunt volgen. Dit gebeurt via een beveiligde internetverbinding.

Activiteiten die horen bij de administratie VvE

Juist en tijdig informatie verstrekken, handhaven van regels en procedures en het up-to-date houden van de ledenadministratie zijn cruciaal voor het goed functioneren van iedere VvE. Onder administratief beheer VvE vallen onder meer de volgende activiteiten:

Ledenadministratie
• Opzetten en voeren van de ledenadministratie.
• Verwerken van de (eigenaars)mutaties.
• Overige werkzaamheden met betrekking tot eigendomsoverdrachten.

Communicatie
• Het schriftelijk verwelkomen en informeren van nieuwe eigenaren over alle relevante zaken.
• Het verzorgen van de correspondentie van de VvE met de leden en met derden.
• Het aanschrijven van eigenaren en/of gebruikers die zich niet houden aan de splitsingsakte, het splitsingsreglement of het huishoudelijk reglement.

Andere administratieve taken zijn onder meer:
Archiveren van de VvE stukken met inachtneming van de wettelijke bewaartermijnen.
Ondersteunen bij juridische vraagstukken.
Digitaliseren/archiveren van oude administratie.

Wilt u administratief beheer VvE uitbesteden? Vraag een vrijblijvende offerte aan voor het administratief beheer van uw VvE.