Offerte
aanvraag
  • inloggen VvE Portaal
Twinss VvE beheer
  • home
  • diensten
    • diensten
    • financieel beheer
    • technisch beheer
    • administratief
    • bestuurlijk
    • de zekerheden
    • offerte aanvragen
    • tarievenlijst
  • overstapservice
  • over Twinss
    • over Twinss
    • skw certificering
    • vacature
  • contact
  • portfolio
  • Info & Zelf regelen
  • Menu Menu
Informatie & Zelf Regelen

Reparatie indienen Verwarming

Stap 1 van 2

50%
  • Badkamer

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Toilet

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Keuken

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Slaapkamer

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Woonkamer

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Zolder

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Algemene ruimten

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Invulveld

  • A) indien u vervolgschade heeft verzoeken wij u vriendelijk dit aan te geven in het informatie veld, zodat wij deze schade kunnen melden bij u verzekeraar.

    B) Om de vervolgschade op de juiste manier in behandeling te nemen hebben wij ook foto's of een filmopame nodig.

    C) Indien wij de bovenstaande gegevens niet in goede orde ontvvangen kunnen wij de vervolgschade niet melden bij de verzekeraar van uw VvE.

  • Sleep bestanden hierheen of

  • financieel beheer
  • technisch beheer
  • tarievenlijst extra VvE diensten
  • ambassadeur
  • algemene voorwaarden
  • disclaimer
  • besparen via VvE SKW certificering
  • overstapservice
  • stel uw vraag
  • ontzorgen = woonplezier
  • privacy verklaring
  • VvE Energie

VvE beheer Amsterdam
VvE beheer Rotterdam
VvE beheer Den Haag
VvE beheer Utrecht
VvE beheer Amstelveen
VvE beheer Alkmaar
VvE beheer Almere
VvE beheer Haarlem
VvE beheer Breda
VvE beheer Hilversum

Regio Rotterdam
Industrieweg 82L
2651BD Berkel en Rodenrijs
tel 088-3040800
Informatie & Zelf Regelen

Regio Amsterdam
Kabelweg 57
1014BA Amsterdam
tel 088-3040800
Informatie & Zelf Regelen

K.v.K. 66344352

Twinss VvE beheer 2005 
Scroll naar bovenzijde