Offerte
aanvraag
  • inloggen VvE Portaal
Twinss VvE beheer
  • home
  • diensten
    • VvE beheer
    • VvE verduurzamen
    • de zekerheden
    • offerte aanvragen
  • overstapservice
  • over Twinss
    • over Twinss
    • ervaringen Twinss
    • skw certificering
    • werken bij Twinss
    • actueel
  • contact
  • portfolio
  • Info & Zelf regelen
  • vacatures
  • Menu Menu
Informatie & Zelf Regelen

Reparatie indienen Verwarming

Stap 1 van 2

50%
  • Badkamer

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Toilet

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Keuken

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Slaapkamer

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Woonkamer

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Zolder

  • A) Als de verwarmingsinstallatie zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als de verwarmingsinstallatie zich in uw woning bevindt, dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de ketel of radiator.

    B) Als er een lekkage is opgetreden aan uw radiator, probeer dan het water dat uit de radiatorkraan, of uit andere delen stroomt, op te vangen. U kunt ook doeken plaatsen onder de radiator, zodat het water geen verdere schade aanbrengt.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Algemene ruimten

  • A) Als de CV ketel zich niet in uw woning bevindt, maar op het dak of in de onderbouw van uw gebouw staat, dan kunt u uw reparatieverzoek indienen. Als uw CV ketel zich in uw woning bevindt dan betekent dit dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparaties aan de installatie.

    B) U als eigenaar bent zelf verantwoordelijk voor het bijvullen van uw eigen CV ketel. Raadpleeg de handleiding van de CV ketel.

    C) Als uw radiatoren een borrelend geluid maken en zij worden niet volledig warm, dat kan dat betekenen dat u de installatie moet ontluchten.

    D) Als uw woning niet volledig warm wordt, dan is het belangrijk dat u alle radiatoren kranen volledig openzet. Als de woning dan is verwarmd dan kunt u de radiatorkranen langzaam weer dicht zetten.

    E) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button.

  • Invulveld

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 128 MB.

    Diensten

    • Financieel beheer
    • Technisch beheer
    • Ambassadeur
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer

    Algemeen

    • Besparen via VvE SKW certificering
    • Overstapservice
    • Stel uw vraag
    • Ontzorgen = woonplezier
    • Privacy verklaring
    • VvE Energie

    Werkzame regios

    VvE beheer Amsterdam
    VvE beheer Alkmaar
    VvE beheer Almere
    VvE beheer Amstelveen
    VvE beheer Breda
    VvE beheer Den Haag
    VvE beheer Haarlem
    VvE beheer Hilversum
    VvE beheer Rijswijk
    VvE beheer Rotterdam
    VvE beheer Utrecht

    Adresgegevens

    Regio Rotterdam
    (hoofdkantoor)
    Spoorhaven 50
    2651 AV Berkel en Rodenrijs
    tel 088-3040800
    Informatie & Zelf Regelen

    Regio Amsterdam
    Kabelweg 57
    1014BA Amsterdam
    tel 088-3040800
    Informatie & Zelf Regelen

    K.v.K. 66344352

    Twinss VvE beheer 2005  - powered by Enfold WordPress Theme
    Scroll naar bovenzijde