Offerte
aanvraag
  • inloggen VvE Portaal
Twinss VvE beheer
  • home
  • diensten
    • VvE beheer
    • VvE verduurzamen
    • de zekerheden
    • offerte aanvragen
  • overstapservice
  • over Twinss
    • over Twinss
    • ervaringen Twinss
    • skw certificering
    • werken bij Twinss
    • actueel
  • contact
  • portfolio
  • Info & Zelf regelen
  • vacatures
  • Menu Menu
Informatie & Zelf Regelen

Reparatie indienen Lekkage

Stap 1 van 2

50%
  • Badkamer

  • A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.

    B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.

    C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.

    B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.

    C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.

    D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u zelf geprobeerd om de verstopping te verhelpen?

    B) Indien uw VvE een contract heeft met RRS dan kunt u zelf direct bellen met 085-0483955

    C) Indien u niet zeker weet of de VvE een ontstoppingscontact heeft, dan kunt u dit zelf controleren op uw VvE Portaal. → aanvraag inlog VVE Portaal. Inlog gegevens vergeten?

    D) Indien de VvE geen ontstoppingscontact heeft en de verstopping zit in de afvoerleiding die niet van de VvE is, dan zijn de kosten voor het verhelpen van de verstopping voor de eigenaar van het appartementsrecht. U dient in dit geval zelf een bedrijf in te schakelen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Het kitwerk van uw douchebak is geen VvE aangelegenheid en dient u zelf om de 3 tot 5 jaar te vervangen.

    B) Het kitwerk van uw bad is geen VvE aangelegenheid en dient u zelf om de 3 tot 5 jaar te vervangen.

    C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) De douchekraan behoort niet tot de VvE de reparatiekosten zijn voor de eigenaar.

    B) De badkraan behoort niet tot de VvE de reparatiekosten zijn voor de eigenaar.

  • Toilet

  • A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.

    B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.

    C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.

    B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.

    C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.

    D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u zelf geprobeerd om de verstopping te verhelpen?

    B) Indien uw VvE een contract heeft met RRS dan kunt u zelf direct bellen met 085-0483955

    C) Indien u niet zeker weet of de VvE een ontstoppingscontact heeft, dan kunt u dit zelf controleren op uw VvE Portaal. → aanvraag inlog VVE Portaal. Inlog gegevens vergeten?

    D) Indien de VvE geen ontstoppingscontact heeft en de verstopping zit in de afvoerleiding die niet van de VvE is, dan zijn de kosten voor het verhelpen van de verstopping voor de eigenaar van het appartementsrecht. U dient in dit geval zelf een bedrijf in te schakelen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Indien de lekkage afkomstig is van de aansluiting van het toilet op het riool zijn de kosten voor het herstel voor de appartementseigenaar.

    B) Indien de lekkage afkomstig is van de stortbak van toilet dan zijn de kosten voor het herstel voor de appartementseigenaar.

    c) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • Keuken

  • A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.

    B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.

    C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.

    B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.

    C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.

    D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u zelf geprobeerd om de verstopping te verhelpen?

    B) Indien uw VvE een contract heeft met RRS dan kunt u zelf direct bellen met 085-0483955

    C) Indien u niet zeker weet of de VvE een ontstoppingscontact heeft, dan kunt u dit zelf controleren op uw VvE Portaal. → aanvraag inlog VVE Portaal. Inlog gegevens vergeten?

    D) Indien de VvE geen ontstoppingscontact heeft en de verstopping zit in de afvoerleiding die niet van de VvE is, dan zijn de kosten voor het verhelpen van de verstopping voor de eigenaar van het appartementsrecht. U dient in dit geval zelf een bedrijf in te schakelen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • Slaapkamer

  • A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.

    B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.

    C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.

    B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.

    C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.

    D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • Woonkamer

  • A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.

    B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.

    C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.

    B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.

    C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.

    D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • Zolder

  • A. Heeft u al zelf geprobeerd om te onderzoeken waar vandaan de lekkage afkomstig is.

    B. Heeft u zelf al gezien of de dakpannen wellicht zijn verschoven waardoor de lekkage mogelijk is veroorzaakt?

    C. Heeft u zelf al gezien of de dakgoot verstopt is door bladeren, waardoor de lekkage mogelijk is veroorzaakt?

    D. Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur van de aannemer of de doorbelasting vanuit de VvE.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • Meterkast

  • A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.

    B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.

    C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.

    B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.

    C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.

    D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.

    E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • Algemene ruimten

  • A) Als de lekkage mogelijk afkomstig is van een bewoner, graag de bewoner in kennis stellen van de lekkage

    B) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Als de lekkage mogelijk afkomstig is van een bewoner, graag de bewoner in kennis stellen van de lekkage

    B) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Als de lekkage mogelijk afkomstig is van een bewoner, graag de bewoner in kennis stellen van de lekkage

    B) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • A) Als eventueel de lekkage mogelijk afkomstig is van een bewoner, graag de bewoner in kennis stellen van de lekkage.

    B) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.

    C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
  • Invulveld

  • Nadat de oorzaak van deze lekkage is weggenomen willen wij u vragen het formulier ‘Ik wil een gevolgschade melden’ in te dienen. Deze is te vinden via onze homepagina. Zonder dit formulier kunnen wij de gevolgschade niet verder in behandeling nemen.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 128 MB.

    Diensten

    • Financieel beheer
    • Technisch beheer
    • Ambassadeur
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer

    Algemeen

    • Besparen via VvE SKW certificering
    • Overstapservice
    • Stel uw vraag
    • Ontzorgen = woonplezier
    • Privacy verklaring
    • VvE Energie

    Werkzame regios

    VvE beheer Amsterdam
    VvE beheer Alkmaar
    VvE beheer Almere
    VvE beheer Amstelveen
    VvE beheer Breda
    VvE beheer Den Haag
    VvE beheer Haarlem
    VvE beheer Hilversum
    VvE beheer Rijswijk
    VvE beheer Rotterdam
    VvE beheer Utrecht

    Adresgegevens

    Regio Rotterdam
    (hoofdkantoor)
    Spoorhaven 50
    2651 AV Berkel en Rodenrijs
    tel 088-3040800
    Informatie & Zelf Regelen

    Regio Amsterdam
    Kabelweg 57
    1014BA Amsterdam
    tel 088-3040800
    Informatie & Zelf Regelen

    K.v.K. 66344352

    Twinss VvE beheer 2005  - powered by Enfold WordPress Theme
    Scroll naar bovenzijde