Offerte
aanvraag
inloggen VvE Portaal
Menu
Menu
home
diensten
VvE beheer
VvE verduurzamen
de zekerheden
offerte aanvragen
overstapservice
over Twinss
over Twinss
ervaringen Twinss
SKG-IKOB certificering
werken bij Twinss
actueel
contact
portfolio
Info & Zelf regelen
vacatures
Menu
Menu
Informatie & Zelf Regelen
Reparatie indienen Lekkage
Stap
1
van
2
50%
Kies de ruimte
*
Badkamer
Toilet
Keuken
Slaapkamer
Woonkamer
Zolder
Meterkast
Algemene ruimte
Berging
Badkamer
Soort
*
Waterleiding gesprongen
Lekkage vanaf de bovenburen
Lekkage door verstopping
Lekkage door kitwerk douche of bad
Lekkage door douche- of badkraan
Lekkage afkomstig van het dak
Lekkage door doorslag buiten gevel
Lekkage door douchbak
Lekkage door het bad
A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.
B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.
C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.
B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.
C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.
D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u zelf geprobeerd om de verstopping te verhelpen?
B) Indien uw VvE een contract heeft met RRS dan kunt u zelf direct bellen met (088) 030 13 13
C) Indien u niet zeker weet of de VvE een ontstoppingscontact heeft, dan kunt u dit zelf controleren op uw VvE Portaal. → aanvraag inlog VVE Portaal.
Inlog gegevens vergeten?
D) Indien de VvE geen ontstoppingscontact heeft en de verstopping zit in de afvoerleiding die niet van de VvE is, dan zijn de kosten voor het verhelpen van de verstopping voor de eigenaar van het appartementsrecht. U dient in dit geval zelf een bedrijf in te schakelen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Het kitwerk van uw douchebak is geen VvE aangelegenheid en dient u zelf om de 3 tot 5 jaar te vervangen.
B) Het kitwerk van uw bad is geen VvE aangelegenheid en dient u zelf om de 3 tot 5 jaar te vervangen.
C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) De douchekraan behoort niet tot de VvE de reparatiekosten zijn voor de eigenaar.
B) De badkraan behoort niet tot de VvE de reparatiekosten zijn voor de eigenaar.
Toilet
Soort
*
Waterleiding gesprongen
Lekkage vanaf de bovenburen
Lekkage door verstopping
Lekkage door kitwerk douche of bad
Lekkage door douche- of badkraan
Lekkage afkomstig van het dak
Lekkage door doorslag buiten gevel
Lekkage door douchbak
Lekkage door het bad
A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.
B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.
C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.
B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.
C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.
D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u zelf geprobeerd om de verstopping te verhelpen?
B) Indien uw VvE een contract heeft met RRS dan kunt u zelf direct bellen met 085-0483955
C) Indien u niet zeker weet of de VvE een ontstoppingscontact heeft, dan kunt u dit zelf controleren op uw VvE Portaal. → aanvraag inlog VVE Portaal.
Inlog gegevens vergeten?
D) Indien de VvE geen ontstoppingscontact heeft en de verstopping zit in de afvoerleiding die niet van de VvE is, dan zijn de kosten voor het verhelpen van de verstopping voor de eigenaar van het appartementsrecht. U dient in dit geval zelf een bedrijf in te schakelen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Indien de lekkage afkomstig is van de aansluiting van het toilet op het riool zijn de kosten voor het herstel voor de appartementseigenaar.
B) Indien de lekkage afkomstig is van de stortbak van toilet dan zijn de kosten voor het herstel voor de appartementseigenaar.
c) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
Keuken
Soort
*
Waterleiding gesprongen
Lekkage vanaf de bovenburen
Lekkage door verstopping
Lekkage door kitwerk douche of bad
Lekkage door douche- of badkraan
Lekkage afkomstig van het dak
Lekkage door doorslag buiten gevel
Lekkage door douchbak
Lekkage door het bad
A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.
B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.
C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.
B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.
C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.
D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u zelf geprobeerd om de verstopping te verhelpen?
B) Indien uw VvE een contract heeft met RRS dan kunt u zelf direct bellen met 085-0483955
C) Indien u niet zeker weet of de VvE een ontstoppingscontact heeft, dan kunt u dit zelf controleren op uw VvE Portaal. → aanvraag inlog VVE Portaal.
Inlog gegevens vergeten?
D) Indien de VvE geen ontstoppingscontact heeft en de verstopping zit in de afvoerleiding die niet van de VvE is, dan zijn de kosten voor het verhelpen van de verstopping voor de eigenaar van het appartementsrecht. U dient in dit geval zelf een bedrijf in te schakelen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
Slaapkamer
Soort
*
Waterleiding gesprongen
Lekkage vanaf de bovenburen
Lekkage door verstopping
Lekkage door kitwerk douche of bad
Lekkage door douche- of badkraan
Lekkage afkomstig van het dak
Lekkage door doorslag buiten gevel
Lekkage door douchbak
Lekkage door het bad
A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.
B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.
C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.
B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.
C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.
D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
Woonkamer
Soort
*
Waterleiding gesprongen
Lekkage vanaf de bovenburen
Lekkage door verstopping
Lekkage door kitwerk douche of bad
Lekkage door douche- of badkraan
Lekkage afkomstig van het dak
Lekkage door doorslag buiten gevel
Lekkage door douchbak
Lekkage door het bad
A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.
B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.
C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.
B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.
C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.
D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
Zolder
Soort
*
Lekkage vanaf het bitumen dak
Lekkage vanaf de dakgoot
Lekkage vanaf het pannendak
A. Heeft u al zelf geprobeerd om te onderzoeken waar vandaan de lekkage afkomstig is.
B. Heeft u zelf al gezien of de dakpannen wellicht zijn verschoven waardoor de lekkage mogelijk is veroorzaakt?
C. Heeft u zelf al gezien of de dakgoot verstopt is door bladeren, waardoor de lekkage mogelijk is veroorzaakt?
D. Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur van de aannemer of de doorbelasting vanuit de VvE.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
Meterkast
Soort
*
Waterleiding gesprongen
Lekkage vanaf de bovenburen
Lekkage door verstopping
Lekkage door kitwerk douche of bad
Lekkage door douche- of badkraan
Lekkage afkomstig van het dak
Lekkage door doorslag buiten gevel
Lekkage door douchbak
Lekkage door het bad
A) Zet uw hoofdwaterkraan welke zich in de meterkast bevindt dicht.
B) Als de hoofdwaterkraan is afgesloten zal dit de volledige watertoevoer in uw woning afsluiten.
C) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
D) Let op! Indien na onderzoek blijkt dat de lekkage is gelegen in de eigen leiding, (privé gedeelte) dan zijn de kosten volledig voor rekening van de eigenaar. Deze ontvangt direct de factuur of de doorbelasting vanuit de VvE.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Heeft u al contact gezocht met de bovenburen om te onderzoeken waar de lekkage vandaan komt.
B) Indien de bovenburen niet thuis zijn en de lekkage is afkomstig van de bovenburen dan kunnen wij u helaas niet helpen.
C) Indien u wel contact heeft gehad met uw bovenburen verzoeken wij de gegevens van de bovenburen aan ons door te geven via Reparatie indienen.
D) Indien wij geen gegevens hebben van uw bovenburen kunnen wij u helaas niet helpen.
E) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
Algemene ruimten
Soort
*
Lekkage garage
Lekkage entree
Lekkage bergingen
Lekkage containerruimten
A) Als de lekkage mogelijk afkomstig is van een bewoner, graag de bewoner in kennis stellen van de lekkage
B) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Als de lekkage mogelijk afkomstig is van een bewoner, graag de bewoner in kennis stellen van de lekkage
B) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Als de lekkage mogelijk afkomstig is van een bewoner, graag de bewoner in kennis stellen van de lekkage
B) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
A) Als eventueel de lekkage mogelijk afkomstig is van een bewoner, graag de bewoner in kennis stellen van de lekkage.
B) Het overtollige water verwijderen om verdere schade te voorkomen.
C) Indien u van mening bent dat u de melding alsnog bij uw beheerder moet indienen dan gebruikt u de onderstaande button.
Invulveld
Naam
*
Voornaam
Achternaam
Adres
*
Straat + huisnummer
Postcode
Stad
E-mailadres
*
Telefoon
*
Meerderdere adressen schade ?
*
Ja
Nee
Naam
*
Voornaam
Achternaam
Adres
*
Straat + huisnummer
Postcode
Stad
E-mailadres
Telefoon
*
Aan welk dagdeel geeft u voorkeur voor de uitvoering?
*
Maandag: Ochtend
Maandag: Middag
Dinsdag: Ochtend
Dinsdag: Middag
Woensdag: Ochtend
Woensdag: Middag
Donderdag: Ochtend
Donderdag: Middag
Vrijdag: Middag
Vrijdag: Avond
Heeft u vervolgschade?
*
Ja
Nee
Nadat de oorzaak van deze lekkage is weggenomen willen wij u vragen het formulier ‘Ik wil een gevolgschade melden’ in te dienen. Deze is te vinden via onze homepagina. Zonder dit formulier kunnen wij de gevolgschade niet verder in behandeling nemen.
Extra informatie
*
Bestanden en/of foto's
*
Sleep bestanden hierheen of
Selecteer bestanden
Toegestane bestandstypen: doc, docx, xls, csv, jpeg, jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Scroll naar bovenzijde
Meldingen