Offerte
aanvraag
  • inloggen VvE Portaal
Twinss VvE beheer
  • home
  • diensten
    • VvE beheer
    • VvE verduurzamen
    • de zekerheden
    • offerte aanvragen
  • overstapservice
  • over Twinss
    • over Twinss
    • ervaringen Twinss
    • skw certificering
    • werken bij Twinss
    • actueel
  • contact
  • portfolio
  • Info & Zelf regelen
  • vacatures
  • Menu Menu
Informatie & Zelf Regelen

Reparatie indienen Glasschade

Stap 1 van 2

50%
  • Badkamer

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
  • Toilet

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
  • Keuken

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
  • Slaapkamer

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

  • Woonkamer

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

  • Zolder

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

  • Algemene ruimte

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

  • Invulveld

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 128 MB.

    Diensten

    • Financieel beheer
    • Technisch beheer
    • Ambassadeur
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer

    Algemeen

    • Besparen via VvE SKW certificering
    • Overstapservice
    • Stel uw vraag
    • Ontzorgen = woonplezier
    • Privacy verklaring
    • VvE Energie

    Werkzame regios

    VvE beheer Amsterdam
    VvE beheer Alkmaar
    VvE beheer Almere
    VvE beheer Amstelveen
    VvE beheer Breda
    VvE beheer Den Haag
    VvE beheer Haarlem
    VvE beheer Hilversum
    VvE beheer Rijswijk
    VvE beheer Rotterdam
    VvE beheer Utrecht

    Adresgegevens

    Regio Rotterdam
    (hoofdkantoor)
    Spoorhaven 50
    2651 AV Berkel en Rodenrijs
    tel 088-3040800
    Informatie & Zelf Regelen

    Regio Amsterdam
    Kabelweg 57
    1014BA Amsterdam
    tel 088-3040800
    Informatie & Zelf Regelen

    K.v.K. 66344352

    Twinss VvE beheer 2005  - powered by Enfold WordPress Theme
    Scroll naar bovenzijde