Offerte
aanvraag
inloggen VvE Portaal
home
diensten
diensten
financieel beheer
technisch beheer
administratief
bestuurlijk
de zekerheden
offerte aanvragen
tarievenlijst
overstapservice
over Twinss
over Twinss
skw certificering
vacature
contact
portfolio
Info & Zelf regelen
Menu
Menu
Informatie & Zelf Regelen
Reparatie indienen Glasschade
Stap 1 van 2
50%
Kies de ruimte
*
Badkamer
Toilet
Keuken
Slaapkamer
Woonkamer
Zolder
Algemene ruimte
Badkamer
Soort
*
Ruitbreuk
Lekke dubbele beglazing
A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.
B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button
D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.
B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
Toilet
Soort
*
Ruitbreuk
Lekke dubbele beglazing
A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.
B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button
D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.
B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
Keuken
Soort
*
Ruitbreuk
Lekke dubbele beglazing
A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.
B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button
D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.
B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
Slaapkamer
Soort
*
Ruitbreuk
Lekke dubbele beglazing
A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.
B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button
D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.
B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.
Woonkamer
Soort
*
Ruitbreuk
Lekke dubbele beglazing
A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.
B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button
D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.
B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.
Zolder
Soort
*
Ruitbreuk
Lekke dubbele beglazing
A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.
B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button
D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.
B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.
Algemene ruimte
Soort
*
Ruitbreuk
Lekke dubbele beglazing
A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.
B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.
C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button
D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.
B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.
Invulveld
Naam
*
Voornaam
Achternaam
Adres
*
Straat + huisnummer
Stad
Postcode
E-mailadres
*
Telefoon
*
Meerderdere adressen schade ?
Ja
Nee
Naam
*
Voornaam
Achternaam
Adres
*
Straat + huisnummer
Stad
Postcode
E-mailadres
Telefoon
*
Aan welk dagdeel geeft u voorkeur voor de uitvoering?
*
Maandag: Ochtend
Maandag: Middag
Dinsdag: Ochtend
Dinsdag: Middag
Woensdag: Ochtend
Woensdag: Middag
Donderdag: Ochtend
Donderdag: Middag
Vrijdag: Middag
Vrijdag: Avond
Heeft u vervolgschade?
*
Ja
Nee
A) indien u vervolgschade heeft verzoeken wij u vriendelijk dit aan te geven in het informatie veld, zodat wij deze schade kunnen melden bij u verzekeraar. B) Om de vervolgschade op de juiste manier in behandeling te nemen hebben wij ook foto's of een filmopame nodig. C) Indien wij de bovenstaande gegevens niet in goede orde ontvvangen kunnen wij de vervolgschade niet melden bij de verzekeraar van uw VvE.
Extra informatie
*
Bestanden en/of foto's
Sleep bestanden hierheen of
Scroll naar bovenzijde