Offerte
aanvraag
  • inloggen VvE Portaal
Twinss VvE beheer
  • home
  • diensten
    • diensten
    • financieel beheer
    • technisch beheer
    • administratief
    • bestuurlijk
    • de zekerheden
    • offerte aanvragen
    • tarievenlijst
  • overstapservice
  • over Twinss
    • over Twinss
    • skw certificering
    • vacature
  • contact
  • portfolio
  • Info & Zelf regelen
  • Menu Menu
Informatie & Zelf Regelen

Reparatie indienen Glasschade

Stap 1 van 2

50%
  • Badkamer

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
  • Toilet

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
  • Keuken

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is dan kunt u gebruik van de onderstaande button ( toevoegen)
  • Slaapkamer

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

  • Woonkamer

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

  • Zolder

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

  • Algemene ruimte

  • A) Is de ruitbreuk door derden ontstaan, dan kan deze op basis van diens WA verzekering de ruitbreuk aanmelden, omdat de verzekering van de VvE in dit geval de schade niet dient te vergoeden.

    B) Is de ruitbreuk ontstaan door ouderdom of doordat er per ongeluk er iets of iemand tegen de ruit is aangestoten, dan kunt u de ruitbreuk melden via "indienen reparatieverzoek". Om deze ruitbreuk schade op de juiste manier in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u foto's toe te voegen van de desbetreffende schade.

    C) Indien u van mening bent dat uw reparatieverzoek een VvE aangelegenheid is, dan kunt u gebruik maken van onderstaande button

    D) Indien u eigenaar bent kunt ook uw glasschade melden bij de centrale meldkamer 0800-0229955
  • A) Is het glaslek door derden ontstaan, dan kan deze op basis van haar WA verzekering schade aanmelden, zodat de verzerkering van de VvE deze niet dient te vergoeden.

    B) Is het glaslek onstaan door ouderdom dan kunt uw de ruitbreuk melden via " indienen reparatieverzoek". Om deze schade op de juiste manier in behandeling te nemen verzoeken wij u vriendelijk ook foto's toe te voegen van deze schade.

  • Invulveld

  • A) indien u vervolgschade heeft verzoeken wij u vriendelijk dit aan te geven in het informatie veld, zodat wij deze schade kunnen melden bij u verzekeraar. B) Om de vervolgschade op de juiste manier in behandeling te nemen hebben wij ook foto's of een filmopame nodig. C) Indien wij de bovenstaande gegevens niet in goede orde ontvvangen kunnen wij de vervolgschade niet melden bij de verzekeraar van uw VvE.
  • Sleep bestanden hierheen of

  • financieel beheer
  • technisch beheer
  • tarievenlijst extra VvE diensten
  • ambassadeur
  • algemene voorwaarden
  • disclaimer
  • besparen via VvE SKW certificering
  • overstapservice
  • stel uw vraag
  • ontzorgen = woonplezier
  • privacy verklaring
  • VvE Energie

VvE beheer Amsterdam
VvE beheer Rotterdam
VvE beheer Den Haag
VvE beheer Utrecht
VvE beheer Amstelveen
VvE beheer Alkmaar
VvE beheer Almere
VvE beheer Haarlem
VvE beheer Breda
VvE beheer Hilversum

Regio Rotterdam
Industrieweg 82L
2651BD Berkel en Rodenrijs
tel 088-3040800
Informatie & Zelf Regelen

Regio Amsterdam
Kabelweg 57
1014BA Amsterdam
tel 088-3040800
Informatie & Zelf Regelen

K.v.K. 66344352

Twinss VvE beheer 2005 
Scroll naar bovenzijde